.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ بیمارستان آمل درگیر کرونا
فرماندار آمل از درگیر بودن ۴ بیمارستان این شهرستان با کرونا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، شریعت فرماندار آمل با بیان اینکه ۴ بیمارستان این شهرستان درگیر بیماران کرونایی است، گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور نیز در صورت اجبار بیماران کرونایی بستری خواهند شد.

او افزود: ۴ شهر مازندران قرمز و ۴ شهر نارنجی است و همانند سایر استان‌ها شرایط خوب نیست.

شریعت با بیان اینکه ۱۵۹ بیمارهم اکنون در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند، گفت: شرایط خوشایند نیست، نوع ویروس را بطورقطعی نمی‌توانیم اعلام کنیم، قابلیت شیوع این ویروس زیاد بوده به همین خاطر نگرانی ما بیشتر شده است.

فرماندار آمل رعایت شیوه نامه‌ها در این شهرستان را به زیر ۶۰ درصد خواند و افزود: ۸۰ درصد بیماری را با زدن ماسک می‌توانیم کنترل کنیم.

او با تاکید اینکه در حال رسیدن پیک پنجم هستیم، گفت:، این ویروس ۶۰ درصد قدرت انتقال بیشتری دارد.

شریعت فرماندار آمل گفت: حدود ۳۰ هزاردوز واکسن در آمل تزریق شدند، ۱۴ هزار نفر مرحله دوم را هم تزریق کردند.
دورهمی‌های خانوادگی از دلایل وضعیت قرمز آمل

شریعت فرماندار آمل یکی از دلایل وضعیت قرمز شهرستان آمل را برگزاری دورهمی‌های خانوادگی دانست و گفت: اینکه در رنگ قرمز و نارنجی ماندیم به بافت زندگی خانوادگی و دورهمی‌ها بر می‌گردد.

او افزود: ۷۰ هزار نفر کارگران صنعتی در این شهرستان و حضور کارگران فصلی از استان‌های دیگر، ما را نگران ویروس هندی کرده است.

شریعت با بیان اینکه دو هفته گذشته تعداد بیماران به ۲۶ نفر رسیده بود، گفت: بعد از انتخابات، شاهد افزایش کرونا بودیم، تجمع در ستاد‌های انتخاباتی، نشست کاندیدا و برگزاری متینگ‌ها یکی از علت‌ها افزایش کرونا بوده است.

او از دیگر عوامل افزایش کرونا در آمل افزود: شهروندان و خوش نشین‌ها در تعیلات به ییلاق سفر می‌کنند و این دورهمی‌های خانودگی باعث افزایش کرونا می‌شود.

شریعت در خصوص محدودیت‌های کرونایی دراین شهرستان، گفت: مصوب ستاد ستاد ملی کرونا و استان سخت گیری در کسب و تجارت نیست، ولی در رعایت شیوه نامه‌ها سخت گیری می‌کنیم.

او افزود: مرکز دولتی باید یک سوم ظرفیت کار کنند، تالار‌ها تا اطلاع بسته بسته خواهند بود، رستوران‌ها فقط بیرون بر خواهند بود، باشگاه دار‌ها و تفرجگاه‌ها باید متوقف شوند.

فرماندار آمل با بیان اینکه محدودیت‌های خودرویی وضعیت اقدامات قرمز را اعمال خواهیم کرد، گفت: تردد خودرو‌های غیربومی در داخل شهر از یک میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان و در شب ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.